24 creatieve content ideeën – effe wachten
Blogs | 31 mei 2022

24 creatieve content ideeën – effe wachten

Met zakelijke posts op social media waaronder LinkedIn breng je jezelf, je bedrijf en je producten/diensten onder de aandacht.

Daar komt bij: als je het goed doet krijg je meer interactie met je volgers. En verhoog je het aantal bezoekers van je website.

Maar hoe trek je de aandacht in je social media posts? En hoe krijg je (meer) response?

Daar heb ik iets waardevols op gevonden: “24 creatieve content ideeën voor zakelijke social media posts”.

Hiermee zit je nooit meer zonder een goed idee voor je post. En je bespaart jezelf flink veel ‘bedenk-uren’. Want doelgerichte creativiteit kost vaak irritant veel  tijd.

De PDF met mijn 24 ideeën had ik vandaag gereed willen hebben. Maar… da’s niet gelukt.

Oorzaak: allerlei plotselinge spoedopdrachten, zo vlak voor mijn vakantie (1 t/m 12 juni in Bella Italia).

Natuurlijk ben ik heel blij met die opdrachten. Maar daardoor moet ik nu wel je geduld eventjes een beetje op de proef stellen. Scusi (of zoiets).

Op 15 juni is mijn PDF “24 creatieve content ideeën voor zakelijke social media posts” gereed. Weer of onweer.

Jij kunt hem nu al aanvragen. Dan kun je er snel mee aan de slag. Is uiteraard volkomen, volledig en 100% gratis voor jou als trouwe lezer van mijn 2-wekelijkse blogstories.

Vraag de PDF aan!

Ciao!

Interesse in mijn diensten op het gebied van websites en verkoopgerichte marketingteksten?

Maak vrijblijvend een afspraak voor een inspirerend adviesgesprek.

Of vul onderstaand contactformulier in. Ik neem dan binnen 24 uur contact met je op.

proeftekst

webcheck

Over Jeroen van Netten

Over Jeroen van Netten

Online marketing-expert/SEO tekstschrijver Jeroen van Netten is eigenaar van 1-mans bureau Rhinoz Marketing Resultancy in Soest. Met een unieke mix van business consultancy en marketing consultancy helpt hij gestarte ZZP’ers en ZZP’ers die willen gaan starten bij het behalen van online resultaten. Niet met vuistdikke adviesplannen, maar op een heel pragmatische wijze. Zijn andere specialisme: het schrijven van en met slimme A.I.-tools optimaliseren van verkoop­­stimulerende marketing­­teksten waaronder SEO-webteksten. Hij werkt op project- of interimbasis voor eindklanten en als freelancer voor communicatiebureaus en heeft onder meer ruime ervaring in de ICT/telecom-branche, de medische sector, bouw/vastgoed, de automotive branche en handel/industrie.