Blogs | 31 mei 2022

24 creatieve content ideeën – effe wachten

Met zakelijke posts op social media waaronder LinkedIn breng je jezelf, je bedrijf en je producten/diensten onder de aandacht.

Daar komt bij: als je het goed doet krijg je meer interactie met je volgers. En verhoog je het aantal bezoekers van je website.

Maar hoe trek je de aandacht in je social media posts? En hoe krijg je (meer) response?

Daar heb ik iets waardevols op gevonden: “24 creatieve content ideeën voor zakelijke social media posts”.

Hiermee zit je nooit meer zonder een goed idee voor je post. En je bespaart jezelf flink veel ‘bedenk-uren’. Want doelgerichte creativiteit kost vaak irritant veel  tijd.

De PDF met mijn 24 ideeën had ik vandaag gereed willen hebben. Maar… da’s niet gelukt.

Oorzaak: allerlei plotselinge spoedopdrachten, zo vlak voor mijn vakantie (1 t/m 12 juni in Bella Italia).

Natuurlijk ben ik heel blij met die opdrachten. Maar daardoor moet ik nu wel je geduld eventjes een beetje op de proef stellen. Scusi (of zoiets).

Op 15 juni is mijn PDF “24 creatieve content ideeën voor zakelijke social media posts” gereed. Weer of onweer.

Jij kunt hem nu al aanvragen. Dan kun je er snel mee aan de slag. Is uiteraard volkomen, volledig en 100% gratis voor jou als trouwe lezer van mijn 2-wekelijkse blogstories.

Vraag de PDF aan!

Ciao!

Interesse in mijn diensten op het gebied van websites en verkoopgerichte marketingteksten?

Effectieve WordPress website/webshop of (SEO) teksten nodig? Maak vrijblijvend een afspraak voor een inspirerend adviesgesprek.

Of vul onderstaand contactformulier in. Ik neem dan binnen 24 uur contact met je op.

proeftekst

webcheck

Over Jeroen van Netten

Over Jeroen van Netten

Creatieve website marketeer/copywriter Jeroen van Netten is eigenaar van 1-mans bureau Rhinoz in Soest. Zijn twee specialismes: het maken van converterende WordPress websites en het schrijven van verkoop­­stimulerende marketing­­teksten waaronder SEO-webteksten. Met zijn ‘1-loket-aanpak’ bij het ontwikkelen van een nieuwe website of webshop staat hij er garant voor dat het totaal­plaatje van profilering, vormgeving, techniek en tekst perfect klopt. Zijn opdracht­gevers – vooral MKB-ondernemers – zijn onder meer actief in de ICT, de medische sector, bouw/vastgoed, de automotive branche en handel/industrie.