“Op proef”

Chris Helwerda - blije klant

Tarieven WordPress websites/webshops, e-mail nieuwsbrieven en tekstschrijven

Hieronder zie je de tarieven voor de verschillende werkzaamheden waarmee ik je van dienst kan zijn.  

Ontwerp en realisatie WordPress website of webshop

Met je WordPress website of webshop heb je, simpel gezegd, 3 doelen: waardevolle bezoekers en leads aantrekken, hen activeren (informatie-aanvraag, offerte-aanvraag of een bestelling) en een goede ranking behalen en behouden bij Google. 

Om dit te bereiken moet je WordPress website of webshop natuurlijk klantvriendelijk en Google-vriendelijk zijn. Niet alleen door een aantrekkelijk webontwerp. Ook door een goede ‘usability’ en het gebruik van de nieuwste techniek. En last but not least door unieke en aansprekende content waaronder SEO-teksten. Voeg regelmatig nieuwe unieke content toe aan je website of webshop. Want daarmee service je jouw webbezoekers en maak je Google blij. En per saldo jezelf!

Ik heb een verrassend scherpe all-in prijs (o.a. webontwerp, SEO webteksten en realisatie tot en met oplevering) voor WordPress websites en webshops. Niet de allerlaagste prijs van Nederland. Die laat ik graag aan anderen over. Heb je interesse in een onderscheidende, hoogwaardige en effectieve website of webshop die je aantoonbaar respons oplevert? Ik ben je graag van dienst, laten we vrijblijvend kennismaken.

Ontwerp en realisatie e-mail nieuwsbrief 

Een e-mail nieuwsbrief is, na websites, het meest effectieve marketingcommunicatiemiddel. Maar dan moet-ie wel triggeren, ‘entertainen’ en kort en krachtig zijn. Beperk het aantal onderwerpen: 5 korte items is echt het maximum. Zet per jaar 4 tot 6 e-mail nieuwsbrieven in. Voor e-mail nieuwsbrieven gebruik ik de beproefde WordPress plug-in MailPoet.

SEO websitetekst: klantvriendelijk en Googlevriendelijk

Een SEO websitetekst moet informeren, enthousiasmeren en activeren: aanzetten tot reactie van de webbezoeker. De SEO-tekst moet natuurlijk Google-vriendelijk zijn en de door jou gewenste conversie opleveren. 

Waarschijnlijk wil je vooraf precies weten wat het kost als je de SEO-tekst voor jouw website door mij laat schrijven. Of als je jouw tekst, bijvoorbeeld geschreven door een A.I.-tool, door mij laat herschrijven, redigeren of inkorten. De exacte prijs van mijn tekstuele werkzaamheden hangt af van diverse factoren. Die bespreek ik graag met je. Ter indicatie:

Aantal SEO-teksten Prijs per SEO-tekst van circa 450 woorden
1 tot 5 340,-
6 tot 10 330,-
11 en meer 320,-

Na het doorspreken van jouw wensen, ontvang je van mij een scherpe fixed price.

SEO landing page tekst: sterk overtuigend en activerend

Met een SEO landing page activeer je de bezoeker om op een button of link te klikken waarmee ze bijvoorbeeld een e-paper aanvragen of zich inschrijven voor je e-mail nieuwsbrief. Of jou bellen. Iemand komt op je landingpage via een Google Ads of e-mailing. Tekst voor je SEO landing page moet kort, krachtig en overtuigend zijn.

Klantencasetekst en projectbeschrijvingstekst: goed gelezen 

Klanten vinden het bijzonder leuk om gevraagd te worden voor een klantencase. Bovendien blijkt uit onderzoek dat klantencases, ook geanonimiseerde, uitstekend worden gelezen door webbezoekers. Dat geldt eveneens voor projectbeschrijvingen. Zaak is wel om het kort en krachtig te houden. 

Kennisbankteksten/FAQ-teksten: optimaliseren klanttevredenheid

Heeft je organisatie veel contact met klanten? En/of heb je een uitgebreid klantenserviceteam? Dan zijn websiteteksten voor je kennisbank en FAQ (veelgestelde vragen) van onschatbare waarde. Evenals teksten voor interne werkinstructies ten behoeve van medewerkers.

Whitepaper/e-papertekst: leads verkrijgen en opvolgen

Een whitepaper of e-paper is een prima ‘sales magnet’ voor het verkrijgen en benaderen van gekwalificeerde leads. De webbezoeker kan de whitepaper downloaden na het invullen van zijn of haar e-mail adres en telefoonnummer. Vervolgens kun je contact opnemen met de betreffende lead en kom je hopelijk tot zaken.

Expertblogtekst: informeren, profileren en ‘verkopen’

Met een blogtekst op social media en je website etaleer je – op een informatieve manier – jouw expertise met betrekking tot je vakgebied. Bijna tussen de regels door vermeld en promoot je jouw producten/oplossingen. Post minstens elk maand een expertblogbericht. Je kunt mij inschakelen als ‘ghost blogger’.

Social media post-teksten: ‘catchy’ en niet te commercieel

Social media posts, onder andere op LinkedIn, dragen steeds meer bij aan aan de conversiedoelen van websites en webshops. De kopregel en het beeld moeten dan wel ‘catchy’ zijn. En de tekst mag niet te lang of te ‘verkoperig’ zijn.

Advertorial teksten: extra overtuigingskracht  

Met een advertorial tekst spreek je je doelgroep krachtiger aan dan met een advertentie. Want de lezer ervaart de tekst als minder commercieel. Natuurlijk heb je wel degelijk commerciële doelen met je redactionele advertorial tekst.

Videoteksten: ultrasnel boeien en overtuigen

Videotekst moet ultrakort en heel pakkend zijn. Dus geen verhalen ophangen. Want is ondersteunend aan het beeld. Misschien wil je met je video de kijker niet alleen informeren. Maar ook enthousiasmeren of activeren. 

Overige (A.I.) teksten: daag me maar uit

Je kunt me ook inschakelen voor overige teksten waaronder productbeschrijvingsteksten, teksten voor interne communicatie, etc. Heb je tekst laten schrijven door een A.I. tool? En wil je die door mij laten redigeren en/of inkorten tot unieke tekst met SEO-waarde? Ook dan ben ik je graag van dienst. Op aanvraag ontvang je een scherpe fixed price.  

Prijzen zijn exclusief 21% BTW.