Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Boekrecensie: ‘Slimmer werken met A.I.’, Ethan Mollick
Witte Huis-adviseur en hoogleraar Ethan Mollick legt in zijn uiterst toegankelijke boek heel helder – zonder enig jargon -uit hoe je effectief samenwerkt met A.I.. Waardoor je profiteert van wat hij noemt ‘Co-intelligentie’. Dankzij de toegankelijkheid is het niet echt een managementboek. Het is een ‘must-read’ voor elke ondernemer en iedereen met interesse in A.I. […]
Boekrecensie: ‘A.I. in marketing’, door Charida Dorder
A.I. beangstigend? Integendeel: uitdagend. Het vervangt geestdodend repeterend werk. En vergemakkelijkt en versnelt allerlei werkzaamheden. In vrijwel elke branche. Het biedt geweldige mogelijkheden voor marketeers. Niet alleen binnen grote bedrijven, ook bij MKB-organisaties. A.I. is zeker of misschien wel juist ook van enorm belang voor ZZP’ers die ‘aan marketing doen’. Dat vindt Charida Dorder, auteur […]