Blogs | 4 september 2023

24 creatieve content ideeën

Zeg eens eerlijk: ook jij zit wel eens zonder inspiratie voor je volgende social mediapost op LinkedIn, Facebook of Instagram? Geeft nix natuurlijk. Want niets menselijks is je vreemd. Neem ik aan.

Zoals je weet is het belangrijk om met je social media posts zakelijk in de spotlights te blijven. Als je je social media posts goed inzet krijg je meer interactie. En verhoog je het aantal bezoekers van je website. Daarna je omzet.

Dat wil jij toch ook? Zeker nu we met z’n allen qua verkoop en omzet de eindspurt richting kerst en oudejaarsdag hebben ingezet.

Om goed zichtbaar te blijven in social media is het aan te raden om elke week minstens 2 verschillende posts te plaatsen. Weer of geen weer.

Niet verder vertellen: je kunt je 2 posts elk ook tekstueel slechts iets aanpassen en bijvoorbeeld alleen andere foto’s gebruiken. Dan heb je 4 unieke posts. Van belang is trouwens dat je reageert op andere posts. Niet alleen ‘zenden’ dus.

Het telkens maar opnieuw verzinnen van een pakkend onderwerp en het zoeken van een passend plaatje is geen kattenpis. Voor de meeste MKB’ers en ZZP’ers onder ons tenminste.

Behoefte aan unieke en doelgerichte inspiratie voor je social media posts? Pick my brain. Vraag mijn e-book “24 creatieve content ideeën voor zakelijke social media posts” aan.

Top 5 items hieruit:

  1. Zie het verschil
  2. ‘Sneak peek’
  3. Bucketlist
  4. Nooit geweten
  5. Slim hergebruik content

Wie geen abonnee is op mijn e-mail nieuwsbrieven met blogs betaalt € 19,95 voor mijn e-book. Anders gezegd: voor jou is dit waardevolle en inspirerende document gratis.

Hoe je ‘m aanvraagt? Heel makkelijk: met een belletje (0654.220.452) of een mailtje: jeroen@rhinoz.nl

Ik wens je veel inspiratie en zakelijk succes met je social media posts!

Effectieve WordPress website/webshop of (SEO) teksten nodig? Maak vrijblijvend een afspraak voor een inspirerend adviesgesprek.

Of vul onderstaand contactformulier in. Ik neem dan binnen 24 uur contact met je op.

proeftekst

webcheck

Over Jeroen van Netten

Over Jeroen van Netten

Creatieve website marketeer/copywriter Jeroen van Netten is eigenaar van 1-mans bureau Rhinoz in Soest. Zijn twee specialismes: het maken van converterende WordPress websites en het schrijven van verkoop­­stimulerende marketing­­teksten waaronder SEO-webteksten. Met zijn ‘1-loket-aanpak’ bij het ontwikkelen van een nieuwe website of webshop staat hij er garant voor dat het totaal­plaatje van profilering, vormgeving, techniek en tekst perfect klopt. Zijn opdracht­gevers – vooral MKB-ondernemers – zijn onder meer actief in de ICT, de medische sector, bouw/vastgoed, de automotive branche en handel/industrie.