Met een advertorial tekst spreek je je doelgroep krachtiger aan dan met een advertentie. Want de lezer ervaart de tekst als minder commercieel. Natuurlijk heb je wel degelijk commerciële doelen met je redactionele advertorial tekst. Je wilt jezelf en je bedrijf profileren. En je producten, diensten of oplossingen presenteren.
Maar je wilt de lezer ook activeren om je website of webshop te bezoeken. Of telefonisch contact met je op te nemen. Je advertorial tekst moet boeien en binden. Een advertorial tekst die bolstaat van ronkende reclameteksten is zinloos. Sterker nog: juist anti-reclame.
Een effectieve advertorial tekst is niet te commercieel. Want het is geen advertentie. Tekst moet bondig zijn en lekker weglezen. Het is slim om de advertorial tekst ook Google-vriendelijk te schrijven. En dus de juiste zoektermen te gebruiken. Want als je de advertorial tekst plaatst op je website of webshop draagt-ie dan ook meteen gratis bij aan je ranking bij Google en je ‘domein-autoriteit’.
Kies voor tijdbesparing en conversie
Mijn advies: ga niet zelf oeverloos ploeteren met je advertorial tekst. Want het schrijven van een echt effectieve advertorial tekst, bijvoorbeeld aan de hand van een interview, is een vak op zich. Ik spreek uit ervaring. Laat je advertorial tekst schrijven of herschrijven door Rhinoz. Dat levert je het volgende op:
- Besparing van bergen werk en tijd
- Topteksten voor de door jou gewenste conversie
Unieke zekerheden van Rhinoz
- Meer dan 15 jaar ervaring als SEO copywriter/content marketeer
- Specialist in ‘met weinig woorden veel vertellen’
- Toegankelijk taalniveau: B1 (tekst die iedereen begrijpt)
- Kennis van/ervaring in vele (technische) B2B branches
- Doelgerichte creativiteit: tekstueel en marketingtechnisch
- Geen uitvoerige briefing nodig: ik heb aan een kwart woord genoeg
- Scherpe fixed (project) price
- Levering: binnen 5 tot 7 werkdagen
Proeftekst-aanbieding:
20% korting en “no-cure-no-pay garantie”
Je wilt dat ik een unieke advertorial tekst of interview tekst voor je schrijf? Of mij jouw concepttekst laten herschrijven/redigeren? Wil je hoe dan ook wil je verzekerd zijn van een tekst waar jij en Google superblij van worden? Profiteer dan nu van mijn tijdelijke proeftekst-aanbieding:
- Normaal all-in tarief (inhoudelijke afstemming en tekstschrijven) voor een SEO advertorial tekst
of interview tekst met 300 tot 400 woorden: 300,-.
- Je krijgt 20% korting en betaalt slechts 240,-.
- Ik ga keihard en enthousiast voor je aan het werk.
- Blij met de door mij geschreven/herschreven SEO tekst? Fijn!
- Binnen 14 dagen een vervolgopdracht voor minimaal 4 uur tekstschrijven:
je krijgt nogmaals 20% korting.
- Niet 100% tevreden over mijn tekst? Dan betaal je niets!
Bestel proefopdrachtLiever (eerst) persoonlijk kennismaken?
Laten we vrijblijvend aan de koffie gaan.
Je kunt ook het onderstaande contactformulier invullen. Ik neem dan binnen 24 uur contact met je op.
"Rhinoz schreef prima teksten voor ons"
"Na een heel leuk en inspirerend kennisgesprek gaven we Rhinoz een proefopdracht voor het schrijven van een SEO-webtekst. Die was meer dan uitstekend. Jeroen heeft voldoende ICT-kennis om er activerend en kernachtig over te kunnen schrijven. Inmiddels heeft hij al onze webteksten onderhanden genomen."
Chris Helwerda, Managing Director Axle-IT B.V.
"De webteksten van Rhinoz scoren altijd"
"Jeroen heeft voor ons talloze SEO-webteksten geschreven maar ook vele slimme SEO landingpageteksten om onze lease-auto’s en e-bikes te promoten. Ook die teksten scoren altijd en zijn hun investering meer dan waard!"
Sylvester Roest, marketing manager Smeeing Mobility Solutions B.V.
"Jeroen bedacht een duidelijke structuur en profilering"
"We hadden een berg aan technische informatie die we wilden delen op onze website. Rhinoz/Jeroen van Netten bedacht in korte tijd een duidelijke structuur en een heldere profilering van ons bedrijf. Vervolgens schreef hij - in heel begrijpelijke taal - alle SEO-teksten voor onze website/webshop."
Ben Klomp, dir./eig. E-mission & Fuel Control B.V.