Heeft je organisatie veel contact met klanten? En/of heb je een uitgebreid klantenserviceteam? Dan zijn websiteteksten voor je kennisbank, FAQ (veelgestelde vragen) van onschatbare waarde. Evenals teksten voor interne werkinstructies ten behoeve van medewerkers. Alle drie teksten moeten heel toegankelijk zijn: op B1-taal niveau. Zodat iedereen ze begrijpt.

Uiteraard moet de inhoud ook correct en eenduidig zijn. Anders gezegd: elkaar niet tegenspreken. Door met één informatiebron te werken voor deze drie tekstvormen ben je verzekerd van eenduidigheid, voorkom je onnodige fouten en bespaar je tijd en moeite. Maar ook personele kosten. Want je vermindert een groot aantal onnodige ‘herhaalvragen’ aan klantenservice medewerkers.

Daar komt bij: met glasheldere teksten in je kennisbank, gevalideerde klantenvragen en antwoorden en goed doordachte werkinstructies verhoog je je klanttevredenheid aanzienlijk. Want klanten kunnen 24/7 veel informatie online zelf vinden, worden daardoor sneller geholpen en krijgen bovendien de juiste informatie. Per saldo verbeter je hierdoor hun klantenreis.

Kies voor tijdbesparing en een hogere klanttevredenheid

Mijn advies: ga niet zelf oeverloos ploeteren met teksten voor je kennisbank, FAQ of interne werkinstructies. Want het opzetten van een goede knowledgebase management-structuur en het schrijven van echt effectieve teksten vanuit 1 bron voor alledrie tekstvormen is een vak op zich. Ik spreek uit ervaring. Laat deze specialistische teksten schrijven door Rhinoz. Dat levert je het volgende op:

  • Besparing van bergen werk en tijd
  • Topteksten voor de door jou gewenste kostenbesparing en hogere klanttevredenheid

Unieke zekerheden van Rhinoz

  • Ruim 15 jaar ervaring als SEO copywriter/content marketeer
  • Specialist in ‘met weinig woorden veel vertellen’
  • Toegankelijk taalniveau: B1 (tekst die iedereen begrijpt)
  • Kennis van/ervaring in vele (technische) B2B branches
  • Doelgerichte creativiteit: tekstueel en marketingtechnisch
  • Geen uitvoerige briefing nodig: ik heb aan een kwart woord genoeg
  • Scherpe fixed (project) price
  • Levering: binnen 5 tot 7 werkdagen

Proeftekst-aanbieding:
2
0% korting en keiharde “no-cure-no-pay garantie”

Je wilt dat ik een kennisbank tekst, FAQ-tekst of interne werkinstructies voor je schrijf? Of mij jouw concepttekst laten herschrijven/redigeren? Hoe dan ook wil je verzekerd zijn van een SEO tekst waar jij en Google superblij van worden? Profiteer dan nu van mijn tijdelijke proeftekst-aanbieding:

  • Normaal all-in tarief (inhoudelijke afstemming en tekstschrijven) voor een SEO kennisbank tekst, FAQ-tekst of interne werkinstructie met 300 tot 400 woorden: 300,-.
  • Je krijgt 20% korting en betaalt slechts 240,- per tekst.
  • Ik ga keihard en enthousiast voor je aan het werk.
  • Blij met de door mij opgeleverde SEO tekst? Fijn!
  • Binnen 14 dagen een vervolgopdracht voor minimaal 4 uur tekstschrijven:
    je krijgt nogmaals 20% korting.
  • Niet 100% tevreden over mijn tekst? Dan betaal je niets!
Bestel proefopdracht

Liever (eerst) persoonlijk kennismaken?

Laten we vrijblijvend aan de koffie gaan.

Je kunt ook het onderstaande contactformulier invullen. Ik neem dan binnen 24 uur contact met je op.