Heeft je organisatie veel contact met klanten? En/of heb je een uitgebreid klantenserviceteam? Dan zijn websiteteksten voor je kennisbank, FAQ (veelgestelde vragen) van onschatbare waarde. Evenals teksten voor interne werkinstructies ten behoeve van medewerkers. Alle drie teksten moeten heel toegankelijk zijn: op B1-taal niveau. Zodat iedereen ze begrijpt.
Uiteraard moet de inhoud ook correct en eenduidig zijn. Anders gezegd: elkaar niet tegenspreken. Door met één informatiebron te werken voor deze drie tekstvormen ben je verzekerd van eenduidigheid, voorkom je onnodige fouten en bespaar je tijd en moeite. Maar ook personele kosten. Want je vermindert een groot aantal onnodige ‘herhaalvragen’ aan klantenservicemedewerkers.
Daar komt bij: met glasheldere teksten in je kennisbank, gevalideerde klantenvragen en antwoorden en goed doordachte werkinstructies verhoog je je klanttevredenheid aanzienlijk. Want klanten kunnen 24/7 veel informatie online zelf vinden, worden daardoor sneller geholpen en krijgen bovendien de juiste informatie. Per saldo verbeter je hierdoor hun klantenreis.
Kies voor tijdbesparing en een hogere klanttevredenheid
Mijn advies: ga niet zelf oeverloos ploeteren met teksten voor je kennisbank, FAQ of interne werkinstructies. Want het opzetten van een goede knowledgebase management-structuur en het schrijven van echt effectieve teksten vanuit 1 bron voor alledrie tekstvormen is een vak op zich. Ik spreek uit ervaring. Laat deze specialistische teksten schrijven door Rhinoz. Dat levert je het volgende op:
- Besparing van bergen werk en tijd
- Topteksten die jou kostenbesparing en een hogere klanttevredenheid opleveren
Unieke zekerheden van Rhinoz
- Ruim 15 jaar ervaring als SEO copywriter/content marketeer
- Specialist in ‘met weinig woorden veel vertellen’
- Toegankelijk taalniveau: B1 (tekst die iedereen begrijpt)
- Kennis van/ervaring in vele (technische) B2B branches
- Doelgerichte creativiteit: tekstueel en marketingtechnisch
- Geen uitvoerige briefing nodig: ik heb aan een kwart woord genoeg
- Scherpe fixed price
- Levering: binnen 5 tot 7 werkdagen
Tekstproeverij: 20% korting en “no-cure-no-pay garantie”
Je wilt tekst voor je kennisbank, FAQ of interne werkinstructies door mij laten schrijven of herschrijven? Verstandige keuze. Maar hoe weet je zeker dat je gegarandeerd tekst krijgt waar je superblij van wordt? Heel makkelijk. Maak nu gebruik van mijn unieke introductie-aanbieding:
- We komen een proefopdracht voor 5 uur tekstschrijven overeen
- Normaal tarief: 425,-
- Je krijgt direct 20% korting in mijn webshop en betaalt slechts 340,-
- Ik ga keihard en enthousiast voor je aan het werk
- Je ontvangt de door mij geschreven tekst voor je kennisbank, FAQ of werkinstructie
- Blij? Fijn, vervolgopdrachten zijn altijd welkom
- Niet 100% tevreden: je krijgt het betaalde bedrag direct terug, erewoord!
Bestel proefopdrachtLiever (eerst) persoonlijk kennismaken?
Laten we vrijblijvend aan de koffie gaan.
Je kunt ook het onderstaande contactformulier invullen. Ik neem dan binnen 24 uur contact met je op.
quot;Rhinoz schreef uitstekende kennisbankartikelen voor onsquot;
quot;Jeroen is een prima SEO copywriter die we eindklanten en bureaus van harte aanbevelen. Afgelopen jaren heeft hij onder meer uitstekende kennisbankartikelen geschreven voor onze website. Jeroen is zeker geen ICT-specialist maar heeft voldoende materie-kennis op dit gebied om informatieve en wervende teksten te schrijven.quot;
Roy Jongerden, eigenaar internetbureau Websteen
quot;De webteksten van Rhinoz scoren altijdquot;
quot;Jeroen heeft voor ons talloze SEO-webteksten geschreven maar ook vele slimme SEO landingpageteksten om onze lease-auto’s en e-bikes te promoten. Ook die teksten scoren altijd en zijn hun investering meer dan waard!quot;
Sylvester Roest, marketing manager Smeeing Mobility Solutions B.V.
quot;Jeroen bedacht een duidelijke structuur en profileringquot;
quot;We hadden een berg aan technische informatie die we wilden delen op onze website. Rhinoz/Jeroen van Netten bedacht in korte tijd een duidelijke structuur en een heldere profilering van ons bedrijf. Vervolgens schreef hij - in heel begrijpelijke taal - alle SEO-teksten voor onze website/webshop.quot;
Ben Klomp, dir./eig. E-mission & Fuel Control B.V.