Tekst is bij een persbericht natuurlijk essentieel. Die moet echt nieuws bevatten en echte nieuwswaarde hebben. Voorbeelden: opmerkelijke resultaten uit een branche-onderzoek dat je hebt uitgevoerd, de aanstelling van een ‘hot shot’ op jouw vakgebied, een baanbrekende innovatie, etc. In de tekst moet je heel snel ‘to the point’ komen. Want redacties van nieuwsmedia worden overstelpt met nieuws. Zowel met echt nieuws als fake news: puur commerciële berichten verpakt als nieuws.
Binnen enkele seconden selecteren ze jouw persbericht. Of ze dumpen hem in een digitale prullenbak. In enkele woorden moet je de aandacht trekken. En die vervolgens vasthouden tot aan het eind van je persbericht. Een succesvol persbericht bevat een aantal uitgekiende ‘ingrediënten’ waaronder een zogenoemde ‘boilertekst’, een ultrakorte maar niet te commerciële profieltekst.
Kies voor tijdbesparing en resultaten
Mijn advies: ga niet zelf oeverloos ploeteren met je persberichttekst. Want het schrijven van persbericht dat opvalt en redacties overtuigt is een vak op zich. Ik spreek uit ervaring. Laat je persberichttekst schrijven door Rhinoz. Dat levert je het volgende op:
- Besparing van bergen werk en tijd
- Topteksten die jou de gewenste resultaten opleveren
Unieke zekerheden van Rhinoz
- Ruim 15 jaar ervaring als SEO copywriter/content marketeer
- Specialist in ‘met weinig woorden veel vertellen’
- Toegankelijk taalniveau: B1 (tekst die iedereen begrijpt)
- Kennis van/ervaring in vele (technische) B2B branches
- Doelgerichte creativiteit: tekstueel en marketingtechnisch
- Geen uitvoerige briefing nodig: ik heb aan een kwart woord genoeg
- Scherpe fixed price
- Levering: binnen 5 tot 7 werkdagen
Tekstproeverij: 20% korting en “no-cure-no-pay garantie”
Je wilt je persberichttekst door mij laten schrijven of herschrijven? Verstandige keuze. Maar hoe weet je zeker dat je gegarandeerd tekst krijgt waar je superblij van wordt? Heel makkelijk. Maak nu gebruik van mijn speciale introductie-aanbieding:
- Normaal tarief voor het schrijven van een persberichttekst van circa 450 woorden: 425,-
- Je krijgt direct 20% korting in mijn webshop en betaalt slechts 340,-
- Ik ga keihard en enthousiast voor je aan het werk
- Je ontvangt de door mij geschreven persberichttekst
- Blij? Fijn, vervolgopdrachten zijn altijd welkom
- Niet 100% tevreden? Dan krijg je het betaalde bedrag direct terug, erewoord!
Bestel proefopdrachtLiever (eerst) persoonlijk kennismaken?
Laten we vrijblijvend aan de koffie gaan.
Je kunt ook het onderstaande contactformulier invullen. Ik neem dan binnen 24 uur contact met je op.
"Jeroen bedacht een duidelijke structuur en profilering"
"We hadden een berg aan technische informatie die we wilden delen op onze website. Rhinoz/Jeroen van Netten bedacht in korte tijd een duidelijke structuur en een heldere profilering van ons bedrijf. Vervolgens schreef hij - in heel begrijpelijke taal - alle SEO-teksten voor onze website/webshop."
Ben Klomp, dir./eig. E-mission & Fuel Control B.V.
"Rhinoz schreef prima SEO-webteksten voor ons"
"Na een heel leuk en inspirerend kennisgesprek gaven we Rhinoz een proefopdracht voor het schrijven van een SEO-webtekst. Die was meer dan uitstekend. Jeroen heeft voldoende ICT-kennis om er activerend en kernachtig over te kunnen schrijven. Inmiddels heeft hij al onze webteksten onderhanden genomen."
Chris Helwerda, Managing Director Axle-IT B.V.
"De webteksten van Rhinoz scoren altijd"
"Jeroen heeft voor ons talloze SEO-webteksten geschreven maar ook vele slimme SEO landingpageteksten om onze lease-auto’s en e-bikes te promoten. Ook die teksten scoren altijd en zijn hun investering meer dan waard!"
Sylvester Roest, marketing manager Smeeing Mobility Solutions B.V.