Je kunt nog zulke goede producten of diensten hebben, ‘de markt’ moet natuurlijk weten dat jij die verkoopt/levert. Een professionele website of webshop is uiteraard onmisbaar. Voor elke ZZP’er en MKB-ondernemer is dat de motor. Anders gezegd het kloppend hart van het bedrijf.
Maar daarmee ben je er nog niet. Want je moet bijvoorbeeld ook je social mediakanalen goed ingericht hebben. En ze slim inzetten. Wellicht is een e-mail nieuwsbrief ook voor jou het meest effectieve middel om contact te krijgen en te houden met leads/suspects en klanten. En heb je al eens gedacht aan het inzetten van een onweerstaanbare ‘sales magnet’ zoals bijvoorbeeld een beknopte e-paper? Voor vele bedrijven is dit het ideale middel om op niet te commerciële wijze hun expertise te etaleren en de lezer te ‘verleiden’ om contact op te nemen voor een nadere kennismaking of een offerte.
Wat werkt het beste voor jou?
Welke marketingcommunicatie-strategie en -middelen de beste resultaten opleveren voor jouw bedrijf? Dat zou ik je graag vertellen. Maar ik ken jou en je bedrijf nog niet. En volgens mij wil je maatwerk.
Vrijblijvend kennismaken?
Heb je behoefte aan resultaatgerichte ondersteuning van een creatieve online marketingcommunicatie/
content expert met 15+ jaar ervaring op dit specifieke vakgebied? Laten we dan afspreken voor een vrijblijvend en inspirerend adviesgesprek van circa 1 uur. Blijken we dan een klik te hebben? Dan krijg je binnen 5 werkdagen vrijblijvend en gratis een marketing-communicatie-adviesvoorstel op maat. Wees gerust: dat wordt geen enorm uitvoerig verhaal maar een heldere en beknopte onepager. Items: een onderscheidende profilering, mogelijke USP’s, een eerste voorstel voor de structuur/opzet van je website of webshop en een voorzet voor je contentmarketingbeleid.
Je kunt ook het onderstaande contactformulier invullen. Ik neem dan binnen 24 uur contact met je op.