Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Zakelijke creativiteit – confronterend mini-webinar
Je hebt waarschijnlijk afgelopen 3 weken elke woensdag om 09.00 uur smachtend je mailbox bekeken. Op zoek naar mijn wekelijkse blogstory met tips en adviezen op het gebied van online/content marketing. Tevergeefs. Dat had een goede reden. Ik was met mijn geliefde vrouw Miranda op vakantie. In Noordwijk om precies te zijn. Een echte aanrader. […]
Effectieve landingpages – kabelmanagement
Zo’n twee weken geleden ging mijn telefoon. Om een uur of 9.00. Overkomt me wel vaker. ‘Ha die Jeroen, met Peter, lang geleden dat we elkaar spraken, hoe is het met jou? Aan je website te zien zit je nog steeds volop in de tekstschrijvelarij en maak je nog steeds WordPress websites.’ Zelden heb ik […]
Tools voor denkprocessen – breingereedschap
Ik geef het toe. Ontkennen heeft geen zin. Ich bin ein terrasliebhaber. Afgelopen vrijdagavond zat ik – lekker in het zonnetje – op het heerlijke terras van Eetvilla van den Brink in mijn onvolprezen woonplaats Soest. Vreemd genoeg was ik een kwartier te vroeg voor mijn afspraak met een klant. Had misschien te maken met […]
Verhoogde productiviteit – uitstelgedrag
Dit keer een nogal korte blog. Want het is eindelijk gaan zomeren. En eigenlijk geen weer om een blog te schrijven. Of om ander werk uit te voeren. Vind je ook niet? Door het heerlijke zomerse weer krijg ik extra last van een kwaal waar ik al jaren aan lijd. Jij misschien ook: uitstelgedrag. Oftewel: […]
Impactrijke communicatie – hoe overtuigend
Ik wil het dit keer over muziek hebben. Over het Eurovisie Songfestival. Nee, wacht, niet wegklikken. Voor het eerst sinds 14 jaar heb ik die helemaal uitgezeten. Vanaf de bank, samen met mijn vrouw Miranda.Met een heerlijk glaasje Ripasso-wijn bij de hand. Wat een huiselijke gezelligheid. En wat een show. Visueel en qua show was […]
Krachtige profilering – mooi is niet alles
Margriet ken ik al jaren. Een leuke en zeker niet onaantrekkelijke onderneemster. Fotografe van beroep.Een heel goeie ook. Denkt – net als ik – vooral in beelden. En is – net als ik – gezegend met een flinke portie eigenzinnigheid. Anderen noemen dat eigenwijzigheid. Hoe dan ook, zo’n 3 weken geleden meldde zij zich bij […]
Praktische blogtips – lekker voor nix
Zoals gisteravond ‘onthuld’ werd tijdens de nieuwste ‘persco’ komen we steeds meer uit de wurggreep van“Het Virus”. Stap voor stap. Er gloort weer licht aan de tunnel: halleluja! Lock-down of niet: zaak was en is om slim volop ‘in the picture’ te blijven bij je klanten. En bij potentiële klanten. Een oud spreekwoord zegt het […]
Marketingboek ‘Online Invloed’ – nieuwe bijbel
Ik kan me zo voorstellen dat je zakelijk online actief bent. Kan niet anders. Want anders had je dit nu niet gelezen. Natuurlijk weet ik niet exact in welke branche je actief bent. En of je net als ik een ZZP’er bent. Of marketingdirecteur van een groot bedrijf. Maakt nix uit: ik heb een geweldig […]
Verkoopgerichte content – content koning
Inhaken op actualiteit levert bij content marketing extra attentiewaarde op. Daarom: ‘I practice what I preach.’ Misschien probeerde je, net als ik, gisteren zo’n heerlijke oranje tompouce naar binnen te werken. En heb je één of zelfs meerdere oranjebittertjes gedronken. En vervolgens enkele biertjes. Gewoon tegen de dorst. Zoals elk jaar vieren mijn lieftallige vrouw Miranda en ik […]
Waardevolle content essentieel – webinarmoe?
Misschien wachtte je gisteren de hele dag vol spanning op mijn wekelijkse micro-tip. Sorry, dit keer ben ik een dagje later. Heb ik een goede reden voor. Vind ik zelf. Afgelopen tijd was ik, tussen diverse uitdagende tekst- en online marketingklussen door, flink druk met een nieuwe activiteit van me: marketingcafé online. Heb ik je afgelopen […]