“Op proef”

Chris Helwerda - blije klant

Teksten laten schrijven levert je onder meer een forse tijd- en kostenbesparing op!

Het schrijven van wervende marketingteksten die echt top zijn is uiterst tijdrovend. Vooral als je tekst kort, profilerend en klantvriendelijk moet zijn. En ook nog eens Google-vriendelijk (SEO-tekst). Al helemaal als je met je tekst de verkoop van een complex technisch product wilt stimuleren. Of als je heel veel informatie met veel impact wilt communiceren. Ik spreek uit ervaring.

De oplossing? Laat je commerciële teksten door mij schrijven, herschrijven of flink inkorten. Je bespaart daarmee een enorme berg kopzorgen, tijd en kosten. En je verzekert jezelf bovendien van topteksten die aantoonbaar doen wat ze moeten doen: bijdragen aan de door jou gewenste conversie. 

Ervaring in vele branches en fixed price
Mag ik even opscheppen? Ik ben als (SEO) copywriter/tekstschrijver/content marketeer gespecialiseerd in het schrijven van bondige, wervende en overtuigende teksten. Inmiddels zo’n 15 jaar. Of ik kennis heb van elk product? En elke branche? Natuurlijk niet.

Ik heb onder meer ruime ervaring in de ICT, de telecombranche, de installatiebranche, de automotive branche en (technische) handel/industrie. Materie maak ik mij snel eigen. Ook in branches waarin ik geen enkele ervaring heb. Wil je een tekst door mij laten schrijven, herschrijven of inkorten? Kom maar op! Een uitvoerige briefing? Mag wel maar hoeft niet. Aan een kwart woord heb ik genoeg. Ook fijn om te weten: tevoren krijg je een fixed price van me.

Klant- en Google-vriendelijke (SEO) teksten
Mijn teksten zijn zowel klant- als Googlevriendelijk en leveren je aantoonbaar respons op. Vraag maar aan mijn klanten. Ik werk vooral in opdracht van MKB-ondernemingen die complexe/technische producten en diensten verkopen. Maar met minstens zoveel enthousiasme ook voor start-ups waaronder ZZP’ers actief in bijvoorbeeld de zakelijke dienstverlening. Mijn tekst-assortiment:

SEO-teksten:
o.a. goed voor je organische (gratis) vindbaarheid en Google-positie
SEO landingpageteksten: dragen aantoonbaar bij aan je respons en verkoop
Klantencase/projectbeschrijvingsteksten: profileren jou als ‘probleemoplosser’
Kennismanagement/kennisbankteksten (o.a. FAQ): klantenhulp tijdens customer journeys
Expertblogteksten: objectieve advisering waarmee jezelf positioneert als expert
Whitepaper/e-paperteksten: expertise etaleren en leads binnenhalen
Teksten voor social media posts: positief opvallen en lezers activeren
Teksten voor e-mail nieuwsbrieven: meer webbezoek, leads en klanten (als je durft te ‘entertainen’)
Teksten voor video’s: ultrasnel boeien, overtuigen en activeren
Advertorial/interviewteksten: effectieve PR als je onthult en verrast
Persberichtteksten: snel en met lage kosten een grote doelgroep bereiken

Wil jij veel tijd en moeite besparen en verzekerd zijn van topteksten die je conversie opleveren? Laten we eens vrijblijvend aan de koffie gaan.