“Voldoende kennis van IT om er activerend over te kunnen schrijven”

– Chris Helwerda

Zoekmachine-optimalisatie: meer bezoekers en omzet

Meer omzet uit je website of webshop halen met meer en beter gekwalificeerde webbezoekers? Dat wil jij natuurlijk ook. Maar dan zonder de bodemloze budgetten van de grote bedrijven. Ook voor MKB-bedrijven en ZZP’ers die een relatief gering budget hebben biedt zoekmachine-optimalisatie extra omzet/winstkansen. Het gebruik van SEO-webteksten met de juiste zoektermen is hierbij één van de meest beproefde ‘instrumenten’.

Schone schijn

“Kijk dan, ik sta met mijn bedrijf al heel hoog in Google.” Ik hoor het vaak. En da’s niet vreemd. Want Google onthoudt jouw persoonlijke voorkeuren en presenteert jou een persoonlijke ranking. Daardoor lijkt het of je voor de volledige buitenwereld, dus ook voor je prospects, heel hoog scoort in de zoekresultaten. Terwijl dat niet zo is.

Wat is jouw ranking?

Wil je weten wat de feitelijke ranking van je website bij Google is en werk maken van zoekmachine-optimalisatie? Laten we eens vrijblijvend aan de koffie gaan.

s