
Maak je contactformulier onweerstaanbaar
Een contactformulier biedt je volop kansen om vertrouwen te winnen, vragen te beantwoorden en nieuwe klanten binnen te halen. Maak er dus werk van. Dan doet je formulier dat ook voor jou. Met mijn 10 praktische tips maak je je contactformulier onweerstaanbaar en verhoog je je conversie. 1. Houd het kort en krachtigNiemand heeft zin […]

Hoe haal je meer response uit je landingpage?
Een landingpage is een pagina op je website of webshop waar je bezoekers (o.a. leads) naar toestuurt. Bijvoorbeeld via Google Ads advertenties, een link in je e-mailing of een link in je social media posts. Doel is bezoekers van je landingpage aanzetten tot de door jou gewenste actie. Mogelijke acties: jou bellen of e-mailen, een […]

B2B Podcast Top 7
Podcasts zijn misschien wel het makkelijkste medium om heel snel nieuwe ideeën voor je bedrijf op te doen. En jezelf te inspireren of verder te ontwikkelen. Het leuke: dat doe je wanneer het jou het beste uitkomt. Tijdens een koffie- of lunchpauze, wanneer je aan het fitnessen bent, tijdens een saaie autorit, etc. Er zijn […]

Terug naar de basis…
Vroeger was alles beter. Zo lijkt het soms. Maar da’s natuurlijk niet zo. Ik daag je uit: je kunt moeiteloos 10 dingen opsommen die nu veel beter zijn dan vroeger. Wat vroeger sowieso wel beter was: de hoeveelheid (commerciële) informatie die we ‘te managen’ hadden. Tegenwoordig worden we structureel overladen met informatie die 24/7 beschikbaar […]

Boekrecensie: ‘Slimmer werken met A.I.’
Witte Huis-adviseur en hoogleraar Ethan Mollick legt in zijn uiterst toegankelijke boek heel helder – zonder enig jargon – uit hoe je effectief samenwerkt met A.I. en daardoor profiteert van wat hij noemt ‘Co-intelligentie’. Dankzij de toegankelijkheid is het geen typisch managementboek maar een ‘must-read’ voor elke ondernemer en iedereen met interesse in A.I. Nóg praktischer dan ‘A.I. […]

Durf jij een ZakenVerhaal aan?
Ik heb je wel eens verteld over ZakenVerhalen.nl. Je weet wel: het zakelijke inspiratieplatform voor ZZP’ers en MKB dat ik run samen met mijn zakenpartner Raymond Veldkamp. Zegt je nix? Oei, da’s een beetje jammer. Maar niet onoverkomelijk. De basis van ZakenVerhalen.nl is een persoonlijk interview met een ondernemer. Die leggen we, live of online, 10 tot […]

Wat is jouw ‘wakkerligger’?
Mijn vrouw Miranda is Bredase. Ook onze twee kinderen zijn daar geboren. In ons gezin ben ik dus feitelijk een beetje een buitenstaander. Ik kan er mee leven. Enniwee, een tijdje geleden ging ik samen met vrouwlief naar een feestje van vrienden in Breda. Naar Connie en Johan om precies te zijn. Twee Brabantse vrienden die […]

ChatGPT schrijft baggerteksten…
Ik besef het als geen ander. Als ik roep dat de A.I. tool ChatGPT – zeker de onbetaalde versie – ronduit nietszeggende marketingteksten met talloze slappe herhalingen uitspuugt heb ik de schijn tegen. Ik bedoel de schijn dat ik voor eigen parochie preek. En dat ik dus, net als het merk WC-eend, alleen mezelf adviseer. Da’s zeker […]

Een marketingcontent plan doet wonderen!
Herken je dit? Je weet: marketingcontent is king. Daarom wil je elke maand 2 waardevolle blogs schrijven en publiceren. En elke week 3 keer iets posten op LinkedIn. Daarnaast dagelijks actief zijn op Facebook, Instagram, Pinterest en X. Een slimme gedachte natuurlijk. Want waardevolle verse marketingcontent draagt aantoonbaar bij aan je zichtbaarheid bij prospects en […]

‘Vraag Me Gek’ – wo. 28 aug. – 9.30 -10.30
REMINDER Op woensdag 28 augustus en elke woensdag daarna mag je me van 09.30 tot 10.30 uur – gratis en vrijblijvend – helemaal gek vragen. Als het maar gaat over (online) marketing, creatieve content marketing, SEO copywriting of een slim gebruik van ‘generative A.I.’. Mijn ‘Vraag Me Gek meetings’ zijn inspirerend en makkelijk: geen aanmeldgedoe. […]

